Посилення стільникового зв’язку в бізнес центрі

На основні причини відсутності мобільного сигналу в бізнес  центрі впливають такі фактори, як відстань до базової станції, рельєф місцевості, потужні бетонні перекриття, термостійкі скла, інтерференція і дифракція та інші. Металева обшивка будівель або приміщень і конструкція самого центру можуть також перешкоджати сигналу мобільних операторів. У таких випадках необхідно встановити підсилювач стільникового зв’язку, який дозволить не тільки забезпечити хороше покриття і стійкий зв’язок, а й знизити опромінення від телефону.

Напевно Ви неодноразово помічали, що коли телефон не бачить мережі або працює на межі, швидко розряджається або в момент розмови швидко нагрівається. Це говорить про те, що він випромінює максимальну потужність в ефір, щоб “спілкуватися” з базовою станцією оператора.

Посилення мобільного зв’язку в бізнес центрі дозволить залучити потенційних покупців, клієнтів, зробить здаються площі привабливими для орендаторів. Аналогічна ситуація і в торгових центрах, людина прийшовши в місце відсутності сигналу обов’язково покине його що б мати можливість дай відповідь на важливий телефонний дзвінок.

Навіщо це потрібно? Тривале перебування в місцях з поганим покриттям сигналу оператора або повною його відсутністю, при великому скупченні людей негативно впливає на здоров’я кожної людини, яка знаходиться в даний момент в цьому приміщенні.

Пристрій, який знаходиться в мобільному телефоні і відповідає за прийом-передачу сигналу автоматично перетворюється на потужне джерело НВЧ-випромінювання, яке в своєму роді є можна, так би мовити чистою радіації. Це випромінювання в залежності від моделі телефону та якості сигналу становить близько 2 Вт

Але це ще не все перебуваючи в бізнес або торгових центрах менеджер, та й інші працівники без наявності сигналу на телефоні не можуть вести переговори, співпраця з іншими компаніями, вирішити свої особисті питання. Телефон перетворюється на безпорадний інструмент.

Установка підсилювача мобільного зв’язку дозволить вам і вашим клієнтам відчувати себе, впевненіше і не пропускати важливі дзвінки.

Залишити відповідь