Гарантія

Оплата – Доставка |  Гарантійні зобов’язання | Каталог товарів

На які товари надається гарантія?

Купуючи товари в нашому магазині, Ви можете бути впевнені в високій якості та відповідності всім заявленим характеристикам. Всі товари, представлені на сайті перевіряються перед доставкою фахівцями. На всі товари, придбані в нашому магазині, надається стандартна гарантія — від 3 місяців до 1 року.

Термін гарантії встановлюється виробником і вказано в фірмовому Гарантійному талоні. Якщо в доставленому замовленні виявиться брак, Ви можете зателефонувати або надіслати повідомлення, заповнивши форму, з описом проблеми. Ми вживемо всіх заходів для негайного усунення несправності.

Всі товари в нашому магазині сертифіковані відповідно до законодавства і забезпечуються як офіційною гарантією фірми-виробника, так і додатковою гарантією нашого магазину, тому ми гарантуємо Вам якість товарів і забезпечуємо технічну підтримку в відповідно до гарантійних зобов’язань відповідних виробників.

Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з умовами та керівництвом по експлуатації. Наш магазин діє строго в рамках законодавства, тому покупка товару у нас — це гарантія того, що Ви будете забезпечені всіма необхідними послугами з ремонту та обслуговування техніки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією.
  2. гарантійний талон.
  3. документ, що підтверджує оплату.
  4. висновок сервісного центру.
Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб.
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
  • була змінена конструкція або схеми товару.
  • не правильно заповнений гарантійний талон.серійний номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

Оплата – Доставка |  Гарантійні зобов’язання | Каталог товарів