Nokia купляє частину телеком-бізнесу Panasonic

Фінська компанія Nokia, яка після продажу телефонного бізнесу сконцентрувалася на виробництві телекомунікаційного обладнання, оголосила про угоду з Panasonic.

У рамках угоди японський виробник продасть частину підрозділу Panasonic System Networks, відповідального за випуск базових станцій мобільного зв’язку (LTE/3G) для стільникових операторів і відповідного бездротового обладнання. Також Nokia отримає частину клієнтської бази партнера і буде отримувати плату за користування перейшли під її контроль 3G-cетямі.

Вартість придбання не вказується. Операцію планується завершити 1 січня 2015 року. До вересня компанії сформують остаточні умови угоди. Раніше ЗМІ писали про те, що заявлена ​​частина телекомунікаційного бізнесу Panasonic обійдеться Nokia в кілька мільярдів ієн (1 млрд ієн дорівнює приблизно 9,7 млн ​​доларів).

“Японія є ключовим ринком для нашої компанії, і дана угода стане важливим кроком на шляху до встановлення більш тісних зв’язків з цією країною, – говорить виконавчий віце-президент Nokia Ашиш Чаудхари (Ashish Chowdhary). – Придбання частини телекомунікаційного бізнесу Panasonic сприятиме подальшому зміцненню нашого асортименту мобільного широкосмугового обладнання та значно підвищить інтерес до роботи з нами у японських операторів “.

На думку експертів, Panasonic вирішила відмовитися від пов’язаного з базовими станціями бізнесу через високу конкуренцію на цьому ринку, оскільки компанія змушена боротися не тільки з місцевими вендорами, начебто NEC і Fujitsu (їм Panasonic System Networks поступається за ринковою часткою), а й міжнародними лідерами, такими як Nokia і Ericsson. Крім того, Panasonic розуміє, що для подальшої роботи на ринку потрібні великі вкладення в устаткування для LTE-мереж, розгортання яких в Японії почалося ще в 2010 році.

Розробка і продаж базових станцій та іншого обладнання для телекомунікаційних операторів є для Panasonic другорядним бізнесом, який розвиває “дочка” Panasonic System Networks. Її виручка в минулому фінансовому році, що завершився 31 березня 2014 року, склала близько 20 млрд ієн (197 млн ​​доларів). За підсумками періоду квітень-червень нинішнього року сумарні продажі Panasonic досягли 1850000000000 ієн (близько 18 млрд доларів), що на 1,5% більше, ніж роком раніше.