МТС перетворює вітрини своїх магазинів в тач-скріни

МТС перетворює вітрини своїх магазинів в тач-скріни

Оператор мобільного зв’язку «МТС Україна», відкрила першу в Україні тач-вітрину у власному магазині. Компанія розвиває інноваційний проект у сфері рекламних комунікацій – на додаток до динамічних відеовітринв магазині МТС з’явився тач-скрін розміром з великий телевізор. Перша в Україні тач-вітрина розміром 1,5 х1, 2 м з’явилася в Дніпропетровську.

Вітрина магазину МТС на проспекті Карла Маркса, 55 тепер може «обслуговувати» абонентів після закриття магазину: з 19:00 і до першої ночі. Вже сьогодні вечірні перехожі, які повертаються з роботи або гуляють по одній з центральних вулиць міста, можуть самостійно за допомогою тач-вітрини перевірити і поповнити рахунок, підключити або відключити послуги, замовити контент, дізнатися про тарифи та сервіси оператора, а також переглянути останні новини компанії МТС.

МТС став першим мобільним оператором в Україні, який почав використовувати у своїх центрах обслуговування абонентів інтерактивні тач-вітрини. Принцип дії вітрини заснований на використанні спеціальної плівки зворотної проекції, нанесеної на внутрішню сторону вікна, і тач-рамки, яка розпізнає дотику і передає сигнал на комп’ютер. За допомогою комп’ютера і проектора на цю плівку виводиться зображення, в результаті чого вікно магазину перетворюється на великий сенсорний екран. Крім тач-вітрини, магазин оснащений також трьома відеопорталами розміром 2,5 х2 м. Впровадження проекту дозволило поліпшити обслуговування клієнтів, адже управління послугами та інформація про них тепер доступні і після закриття магазину.

Крім того, компанія отримала власні рекламні площі в центрі міста з великим охопленням аудиторії і скороченням витрат на рекламні комунікації. Історія створення відеовітріни. Одним з перших прототипів подібного роду вітрин був фотографічний кабінет-вітрина, створений інженером Гаррі РОТТ в 1922 році. Конструктивно ця вітрина представляла собою шафу, в прозорих дверцятах якого з певною швидкістю змінювалися зображення. Для приведення механізму в рух використовувалися заводні ручки або механічний двигун.

Демонстровані у вікнах шафи зображення були закріплені на нескінченній стрічці, складеної за принципом паспарту. Кожен поворот ручки викликав зрушення зображення на один кадр. Невикористані в даний момент кадри в складеному вигляді знаходилися у внутрішньому відсіку шафи. Крім рекламних цілей подібна динамічна вітрина могла бути використана в якості інформаційного або освітнього стенду, особливо в тому випадку, коли пересування кадрів носило не простий послідовний характер, а підпорядковувалося певним алгоритмом заданому конструктором машини. Будучи створеної в 20-х роках минулого століття, динамічна вітрина втратила своєї актуальності і зараз, дозволяючи більш раціонально використовувати рекламну площу і зацікавити споживача.

Залишити відповідь