Керівник Київстару – про нову компанію, планах і ситуації на ринку

kyivstar_bossКолишній глава пивоварної компанії Carlsberg Ukraine (торгові марки Львівське, Балтика, Carlsberg та ін) Петро Чернишов, 25 червня очолив найбільшого мобільного оператора України Київстар. Нижче – найцікавіші фрагменти з інтерв’ю Чернишова Forbes Україна для KitGSM

Призначення

У VimpelCоm не побоялися призначити главою компанії колишнього топ-менеджера пивної компанії Carlsberg, оскільки у компанії є позитивний досвід. Дуже довго в VimpelCоm існувала думка, що той, хто не розбирається в телекомі, не може бути топ-менеджером в холдингу. Але успішний досвід генерального директора “Білайн” в Росії Михайла Слободіна, який працював до цього в ТНК-ВР, зламав цей стереотип. З тих пір акціонери більш лояльні до управлінцям з інших галузей.

Навчання

За місяць, поки Чернишов пропрацював на посаді радника в VimpelCom, він нічого не встиг порадити. Чернишов проходив “курс молодого бійця”. Для вивчення роботи телекомунікаційних компаній групи VimpelCоm Чернишова направили в Бангладеш та Італію. Перша країна схожа на Україну через бідність абонентів, друга – зразковий приклад ефективного бізнесу.

Вимога акціонерів

Акціонери (Альфа Груп) ще не поставили перед Чернишовим конкретних термінів і завдань, ці питання обговорюються. Останні кілька кварталів Київстар демонстрував тенденцію до зниження виручки (на 7% у І кварталі 2014-го до аналогічного періоду минулого року), і акціонери хочуть змінити цю ситуацію.

Боротьба з бюрократією

Чернишов вважає, що Київстар занадто забюрократизована компанія, і планує це виправити. Втім, він не збирається рубати шашкою. Він прихильник розумної кількості бюрократії без якої неможливо обійтися у великій компанії, адже вона допомагає налагодити ефективну роботу та розподілити навантаження керівників.

Кадрові ротації

Кілька людей з Carlsberg перейдуть на роботу в Київстар, правда хто саме, і на які посади, Чернишов поки не розкриває. Крім цього він планує поміняти частина співробітників Київстару, але тут також без конкретики

Про інновації

Пріоритетним завданням Чернишов вважає впровадження 3G зв’язку. На його думку, те що Україна єдина європейська країна, в якій відсутній 3 G – свідчення корумпованості попередніх урядів. І для сьогоднішнього Кабміну вирішення питання 3G це своєрідний тест на чесність. Заради якнайшвидшого впровадження 3G Чернишов готовий поділитися частотами Київстару з конкурентами.

Про Крим

У Київстара є проблема в Криму – в основному через те, що контрагенти компанії на півострові не хочуть приймати платежі у гривні. Відкривати представництво в Росії для роботи на півострові компанія не планує, як і реєструвати російський філія в Криму.

Про конкурентів

З МТС і life :), Київстар боротиметься за частку ринку і лояльність абонентів, але не виключає спільних проектів. Наприклад в таких сервісних проектах, як mobile ticketing – система, яка дозволяє за допомогою мобільного телефону оплачувати проїзд у транспорті і паркування.

Про перші рішеннях

Керівництво має стати ближче до споживача. Весь топ-менеджмент і відділ маркетингу перекладається з корпоративних тарифів на комерційні. Також, з 1 серпня, всі топ-менеджери раз на місяць будуть працювати звичайними продавцями і консультантами в магазинах і call-центрах Київстару.

Залишити відповідь