Як зателефонувати оператору МТС Україна

Які є способи зв'язку з оператором, крім стандартного дзвінка в службу підтримки. Якщо ви ще не знаєте, як зателефонувати оператору МТС в Україні то в даному матеріалі розглянуті всі доступні способи для зв'язку з центром підтримки абонентів компанії.

Абоненти часто цікавляться, як додзвонитися до служби підтримки компанії. Справа в тому, що там можуть надати корисні консультації з багатьох питань. На жаль, зв'язатися з операторами МТС в завантажені годинник практично неможливо. Саме тому ви повинні знати, як ще можна отримати якісну оперативну підтримку

 

Які є способи зв'язку з оператором, крім стандартного дзвінка в службу підтримки. Якщо ви ще не знаєте, як зателефонувати оператору МТС в Україні то в даному матеріалі розглянуті всі доступні способи для зв'язку з центром підтримки абонентів компанії.

Зв'язок з операторами МТС як це зробити безкоштовно?

Поспілкуватися з оператором компанії МТС не заплативши за це ні копійки, можуть абоненти мережі. Однак ця послуга доступна і клієнтам, що належать до різних компаній іншого виду:

  • 0800-40-00-00 - це лінія, яка працює цілодобово, а додзвонитися туди можна навіть зі звичайного стаціонарного телефону, якщо під рукою немає гаджета;
  • 111 - цей простий номер теж не відключається навіть пізно вночі, проте подзвонити по ньому можна тільки з мобільного номера. Коли відбудеться з'єднання з компанією МТС, клієнт чує робота незалежно від того, на користь якого з номерів він зробив вибір.

Ви зможете отримати максимум інформації на вивчення кожного пункту меню. Але можна натиснути і «0», щоб вас моментально з'єднали з оператором. Коли діалог зі співробітником буде завершено, не забудьте оцінити, на скільки балів ви оцінюєте його допомогу.

Дієві способи додзвонитись операторам компанії МТС.

Приватні особи та корпоративні клієнти, які користуються послугами оператора МТС можуть скористатися і іншими способами:

  1. 555 - лінія працює цілодобово, а зателефонувати туди можна тільки з мобільних телефонів. За розмову з фахівцями доведеться платити - 0,50 копійок за кожну хвилину розмови.
  2. + 38-044-240-00-00 - ще одна цілодобова лінія, яка доступна власникам мобільних або стаціонарних номерів телефону. Домашні номера Києва мають на увазі під собою відсутність оплати за спілкування з оператором, а у всіх інших випадках доведеться платити.
  3. + 38-044-240-00-04 - цим номером можуть скористатися корпоративні клієнти, які стосуються малого чи середнього бізнесу. Дзвонити можна як зі стаціонарних, так і з мобільних номерів. За дзвінок не доведеться платити тільки в тому випадку, якщо ви телефонуєте з домашнього номера Києва.
  4. + 38-044-240-00-01 - ця лінія постійної інформаційної підтримки клієнтів працює тільки для тих людей, які відносяться до великого бізнесу. Набрати даний номер можна з мобільного або домашнього телефону.

Останній варіант має на увазі під собою абсолютно безкоштовний дзвінок.

Зв'язок з операторами по інтернету: як зробити все правильно?

Звичайно, можна скористатися стандартним дзвоном до операторів МТС. Однак є ще й кілька видів консультації, які відносяться до підтримки людей в зручному онлайн-режимі:

Чат підтримки:

  1. Це довідкова служба, яка працює навіть пізно вночі, яка готова надавати допомогу абонентам в вирішенні важливих питань. Опишіть проблему в текстовому режимі, щоб оператор дав вам відповідь тим же методом.
  2. Абонент повинен підключитися до інтернету тим способом, який відрізняється стабільністю і безперебійністю.
  3. Перед тим, як з'єднатися з фахівцем, вам необхідно вказати, в чому полягає ваше запитання, а також заповнити деякі запропоновані поля.
  4. Працює система в порядку живої черги, тому в годину пік вам доведеться витратити якийсь час на очікування відповіді від оператора.

Відео дзвінок:

  1. У цієї системи немає вихідних і перерв, а час її роботи - від восьмої ранку до десятої вечора включно. Ви зможете зв'язатися з професіоналами, щоб поговорити з ними віч-на-віч.
  2. Вам потрібно мати стабільне підключення до інтернету, а також гарнітуру, за допомогою якої буде відбуватися процес спілкування з операторами.
  3. Потрібно відзначити, в чому полягає ваше запитання, а також заповнити деякі запропоновані поля. Зазвичай це адреса електронної пошти, ваше ім'я і мобільний телефон, але іноді додають і кілька інших пунктів.
  4. Ця система теж функціонує методом живої черги.

Щоб поспілкуватися з оператором, необхідно почекати, поки він обслужить попереднього клієнта. Це основні правила, які допоможуть жителям України поспілкуватися з оператором МТС. Якщо ви все зробите правильно, то даний процес не забере багато часу. Але перед тим як переходити до спілкування з живою людиною, прослухайте робота. Іноді в автоматизованому меню можна знайти саме той розділ, який вас цікавить. Ви зможете швидко і легко вирішити свої основні питання і проблеми, так як компанія МТС працює з клієнтами вже багато років поспіль.

Інші поради:

Інші статті: