Користувачі дивляться відео 38 годин на тиждень — щорічний звіт Ericsson

Компанія Ericsson опублікувала результати вже шостого за рахунком щорічного звіту ConsumerLab. Звіт називається TV & Media Report і присвячений ринку телебачення і медіа.

Звіт виявив відмінності в перевагах різних видів контенту серед окремих груп користувачів, а також основні тренди в питаннях перегляду відео. Ми наведемо найбільш цікаві цифри зі звіту.

Зокрема, було заявлено, що українські користувачі приділяють перегляду ТБ і відео контенту 38 годин на тиждень, більше шести годин з яких припадають на фільми, серіали та програми, демонстровані на ефірних каналах. 38 годин на тиждень, це близько 5:00 в день. Повідомляє KitGSM

Від себе зазначимо, що, можливо, в оцінці часу, витраченого на перегляд відео, респонденти враховували також фоновий перегляд. Коли людина займається домашніми справами і дивиться відео одночасно.

У звіті також наголошується, що звички телеперегляду у різних вікових груп можуть істотно відрізнятися. Так, наприклад, користувачі у віці 35-59 років дивляться ефірні фільми майже в два рази більше, ніж користувачі у віці 16-34

Все більше значення для користувачів набуває контент. Так, близько половини аудиторії заявляє, що щодня відчуває труднощі з пошуком цікавих фільмів і передач за традиційним ТБ. При цьому відсоток незадоволених контентом користувачів OTT-сервісів істотно нижче — не більше 28%.

У зв’язку з цим особливо важливу роль починає грати контент, створений користувачами (User Generated Content, UGC). Так, 45% респондентів дивляться навчальні відео, на чию частку, в середньому, припадає 125 хвилин на тиждень, а 13% проводять час за переглядом відеозаписів проходження популярних комп’ютерних ігор.

Незважаючи на це, телевізор не втрачає своєї популярності. Дослідження показало, що тільки 12% користувачів планують відмовитися від нього протягом наступних двох років. При цьому близько 70% опитаних заявили, що не зроблять цього ніколи, а 30% погодилися з тим, що їм важливо мати можливість перегляду створеного користувачами контенту на ТВ-екрані.

Більше половини українців (57%) зазначили, що мають можливість переглядати інтернет-контент на ТВ-екрані, а 87% з них вважають, що мають доступ до всіх бажаним сервісів і додатків.

За даними дослідження, 7 з 10 українських підлітків дивляться ТБ і відео контент перед тим, як лягти спати. В цілому, вечірній час, традиційно, є найбільш популярним для перегляду відео контенту серед користувачів всіх вікових категорій: 88% опитаних у віці від 16 до 19 років і 98% — у віці від 55 до 69 років відзначили, що переглядають відео контент в кінці дня, перебуваючи вдома.

Не припиняють набирати популярність і сервіси для перегляду відео-на-замовлення (VOD) і потокового відео. На даний тип споживання відео-контенту припадає близько 35% всього часу перегляду.

Дослідження показало, що найбільш популярним серед українців сервісом для перегляду відео-на-замовлення (VOD) залишається YouTube: 55% респондентів користуються цим сервісом найчастіше, а 33% відзначили, що дивляться відео з YouTube як мінімум раз на тиждень. Трохи менше, 21% опитаних українців, переглядають відео на Megogo або воліють завантажувати контент з торрент-ресурсів (також 21%).

Перевагами сервісів відео-на-замовлення, доступних в Україні, є висока якість і доступність більшої кількості відео контенту, а також мобільність, тобто можливість перегляду контенту на різних пристроях. У теж час, традиційне телебачення користувачі цінують за те, що воно залишається дешевшим, надаючи доступ часто до не менш якісної відео.

Дослідження показує, що близько 42% українців готові платити за відсутність реклами. Втім, дана цифра досить спірна. Українські сервіси, що надають послуги перегляду відео, заробляють переважно на рекламі. Відсоток користувачів, які реально платять за відключення реклами, за словами операторів, істотно нижче тієї цифри, яка наводиться у звіті.

Другим за значимістю є фактор доступу до якісної, різноманітному й мобільному відео контенту (бл. 35%). При цьому користувачі віком від 16 до 24 років готові платити за це в два рази більше, ніж ті, хто старше 45 років. Примітно те, що мілленіали витрачають приблизно однакові суми за доступ до кабельного ТБ і на відвідування кінотеатрів (37% і 40% від суми відповідно), в той час як українці старше 45 років готові витрачати на кіно приблизно в 1,5 рази менше. За підписку на сервіс відео-на-замовлення, однак, саме ця вікова категорія готова платити більше — 28% від суми.